مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

معرفی ماشین ظرفشویی رومیزی اکسپریال مدل XDW 6820 W

از مزایای ماشین‌های ظرفشویی رومیزی عدم نیاز به خم شدن برای گذاشتن و برداشتن ظروف در ماشین است که باعث راحت‌تر شدن کار با دستگاه می‌گردد. این ماشین ظرفشویی از مصرف انرژی بهینه بهره‌مند است. ظاهر ماشین ظرفشویی رومیزی اکسپریال مدل XDW 6820 W به گونه‌ایست که تقریبا با تمام دکوراسیون‌ها قابل تطبیق و هماهنگی می‌باشد. این محصول مجهز به 8 برنامه شستشوی متفاوت می‌باشد که می‌توانید با توجه به نیازتان، برنامه‌ی مورد نظر را استفاده نمایید. این برنامه‌های شستشو را با استفاده از صفحه‌ای که دارد می‌توان به راحتی انتخاب نمود. میزان مورد استفاده‌ی مواد شوینده در شست‌ وشوهای مختلف، کمی متغیر خواهد بود. تنظیمات و حالات فعالیت دستگاه و نشان‌ دادن زمان باقیمانده تا اتمام برنامه‌ی شست‌وشوی انتخابی، با استفاده از دکمه‌ها و نمایشگر LCD جلوی دستگاه قابل انتخاب کردن می‌باشد. کار کردن با دکمه‌های این دستگاه بسیار راحت است.

داخل ماشین ظرفشویی رومیزی اکسپریال مدل XDW 6820 W یک سبد مخصوص برای چیدن قاشق و چنگال تعبیه شده تا به دلیل کوچک بودنشان از مابقی ظروف جدا نمانند و بتوان راحت‌تر آنها را از دستگاه بیرون آورد. سیستم فیلتر این محصول شامل سه بخش مجزا برای جداسازی پسماندهای روی ظروف از آب مصرفی و ورود مجدد آب تصفیه‌ شده به سیکل شست‌وشو می‌باشد؛ ویژگی جالبی که سبب صرفه‌جویی در مصرف آب خواهد شد. بدنه‌ی داخلی این محصول از استیل ساخته شده تا در اثر قرارگیری دائمی با آب و نمک دچار زنگ زدگی نشود. این ماشین ظرف شویی 8 برنامه‌ی شست و شو دارد و با داشتن قابلیت شست‌وشو با تاخیر تا 24 ساعت آزادی عمل مناسبی برای برنامه ریزی برای شست و شو در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول مجهز به سیستم تشخیص میزان نمک و سیستم هوشمند تشخیص قطع جریان آب است.

ماشین ظرفشویی وسیله‌ای است که با توجه به مشغله‌های زیادی که امروزه به وجود آمده، تقریبا یک نیاز ضروری محسوب می‌شود. این دستگاه خودکار، ظرف‌های کثیف را شسته و تمیز می‌کند. جهت کار با ماشین، تنها کاری که فرد باید انجام دهد، این است که ماشین را پر از ظرف کرده، پودر شوینده را اضافه کند و چرخه شست و شو را تنظیم نماید.


برچسب: ماشین ظرفشویی، ماشین ظرف‌شویی اکسپریال، ماشین ظرف‌شویی اکسپریال مدل XDW 6820 W، ماشین ظرف‌شویی رومیزی اکسپریال، ظرف‌شویی اکسپریال مدل XDW 6820 W مناسب برای 6 نفر، قیمت ماشین ظرف‌شویی رومیزی اکسپریال، کیفیت محصولات اکسپریال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۸:۲۷ توسط:آدرینا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)