مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35T (بخش اول)

این محصول دارای دو سبد برای قرارگیری ظروف است. در سبد پایین بشقاب و ظروف بزرگ و بلند قرار گرفته و در سبد یا طبقه بالا لیوان و استکان‌ها جای می‌گیرند، البته می‌توان با انتخاب برنامه نصف ظرفیت، تنها طبقه پایینی را مورد شستشو قرار داد تا صرفه‌جویی بیشتر شود. گنجایش بالای این دستگاه که تا 168 پارچه ظرف و لیوان را در خود جای می‌دهد کمک بزرگی به افراد است تا پس از برگزاری میهمانی‌هایشان برای شستن ظروف وقت نگذارند و استراحت کنند. سیستم خشک‌کن هیبرید و برنامه Cool Dry به خشک‌ کردن سریع و بهتر ظروف کمک می‌کند. محل قرار دادن قرص ظرفشویی یا اضافه کردن پودر ماشین ظرفشویی و جلا دهنده بر روی در و سمت داخلی آن قرار دارد. کیفیت بالای عملکرد و ساخت این دستگاه آن را به یکی از محبوب‌های ال جی بدل کرده است. استریلیزه کردن با شستشو در دمای 80 درجه سانتی گراد هم از مزایای این ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود. ال جی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید و عرضه‌ کنندگان محصولات لوازم‌ خانگی برقی است که در سراسر جهان شناخته‌ شده است.

طراحی و ساخت

ماشین ظرفشویی DC35T به شکل مبله طراحی شده است. این نوع ماشین‌های ظرفشویی به نسبت مدل‌های رومیزی به فضای بیشتری نیاز دارند و به طبع از ظرفیت بالاتری هم برخوردارند. بیشتر این ماشین‌ها دارای اندازه‌ی استانداردی هستند و کابینت‌ سازها نیز با در نظر گرفتن همین موضوع فضای خالی مشخصی را برای قرار دادن آن‌ها بین کابینت‌ها در نظر می‌گیرند.

سبدهای قابل‌ تنظیم (Smart Rack)

سبدهای داخلی این محصول به صورت قابل تنظیم تولید شده‌اند. بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود و شست‌و‌شوی ظروف گوناگون سبدها را تنظیم کرده و نسبت به شستن آن‌ها اقدام کنید. در این مدل از ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی طبقه‌ای جداگانه برای قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است و می‌توان سبدهای آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که ظروف بزرگ و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر را درون آن قرار داد.


برچسب: ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35، ماشین ظرفشویی مبله ال جی، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، امکانات ظرفشویی ال جی DC35، جدیدترین ماشین ظرفشویی ال جی 2019،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۱:۱۸ توسط:آدرینا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)