مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75 (بخش اول)

میزان آب مصرفی این ماشین ظرفشویی 9 لیتر است. سیستم عیب‌یابی هوشمند آن باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی ایرادات آن را شناسایی و برطرف کنید. DC75 با بهره‌مندی از Smart Diagnosis باعث می‌شود تنها از طریق یک تماس تلفنی با مرکز مشتریان ال‌جی بتوانید به عیب آن پی ببرید و بدون نیاز به تکنسین ایراد را برطرف کنید. دیگر قابلیت بارز این مدل، برخورداری از سه طبقه‌ی مجزا همراه با سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack) است. سازنده این دستگاه یعنی شرکت LG، از معتبر‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین برندهای موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم ‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و ضمن تولید و عرضه محصولات باکیفیت و متنوع از محبوبیت قابل توجهی بین مصرف‌ کنندگان برخوردار است.

تکنولوژی True Steam

تکنولوژی True Steam یا بخارشوی تعبیه ‌شده در این ماشین ‌ظرفشویی باعث می‌شود نیازی به شست‌وشو یا تمیزکردن ظروف پیش از قرار دادنشان داخل ماشین نداشته باشید. با این تکنولوژی بخار با حرارت و انرژی بسیار زیادی ظروف را تمیز می‌کند. بخار نسبت به آب داغ نفوذ بیشتری داشته و باعث می‌شود لکه‌های سرسخت به سادگی از روی ظروف پاک شوند. True Steam کاملاً سازگار با ظروف طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن کامل ظروف با حرارت بالا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. با قرار دادن DC75 روی برنامه‌ی بخارشوی می‌توانید ظروفی که مدت زیادی از کثیف‌ شدن‌شان گذشته است را به راحتی تمیز کنید.


برچسب: ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، ماشین ظرفشویی مبله ال جی، جدیدترین ماشین ظرفشویی ال جی 2019، بهترین مدل ماشین ظرفشویی ال جی، کیفیت ماشین ظرفشویی ال جی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۷:۳۴ توسط:آدرینا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)