مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75 (بخش دوم)

موتور اینورتر دایرکت درایو

موتور این ماشین‌ ظرفشویی ال جی DC75 با تکنولوژی اینورتر طراحی و ساخته شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف برق در آن کاملاً مطابق با انرژی مورد نیازش برای شست‌وشوی ظرف‌ها باشد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود. این امر با کنترل مصرف برق و جلوگیری از نوسانات انجام می‌شود. همچنین این موتور باعث می‌شود پاشیدن آب هماهنگ با برنامه‌ی انتخاب‌ شده باشد تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی شود. درواقع ال‌جی با ادغام تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو باعث شده است میزان مصرف آب و برق به حداقل برسد. تکنولوژی اینورتر سرعت موتور را کنترل می‌کند و باعث می‌شود انرژی اتلاف بسیار کمی داشته باشد. همچنین موتور دایرکت درایو این ماشین ‌ظرفشویی با دیزاین مکانیکی خود حداقل اتلاف آن را برایش فراهم کرده است.

موتور اینورتر دایرکت ‌درایو این ماشین ظرفشویی با طراحی ظریفی داخل دیواره قرار گرفته است و به‌خوبی آب را در مراحل شست‌وشو هدایت می‌کند. در مرحله‌ی اول آب از طریق لوله ورودی به محفظه‌ی داخلی ماشین منتقل می‌شود، سپس هیتر داخلی آب را گرم می‌کند تا برای شست‌وشوی ظرف‌ها آماده شود. موتور اینورتر دایرکت ‌درایو آب را هدایت می‌کند تا توسط بازوهای نازل در فضای داخلی ماشین پخش شود. سپس آبی که ظرف‌ها در آن شسته شده‌اند، به لطف سیستم تصفیه‌ی سه ‌مرحله‌ای تصفیه می‌شود تا اجزای درشت داخلش باقی نماند و لوله‌ها دچار گرفتگی نشوند. درنهایت آب تصفیه‌ شده از پمپ تخلیه خارج می‌شود.

کم‌صدا با مصرف انرژی کم

بازدهی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی در این ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده است. با به کار رفتن موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. همچنین ال‌جی با کاهش صدای این ماشین ظرفشویی آن را به محصولی مناسب برای استفاده در تمامی ساعت‌های شبانه ‌روز طراحی کرده است. این کار به لطف تکنولوژی loDecibel انجام شده است. صدای تولیدی از آن 38 دسی‌بل بوده و مزاحمتی برای افراد منزل ایجاد نمی‌کند. مواد سازنده‌‎ی ماشین‌ ظرفشویی عایق و کاهش ‌دهنده‌ی میزان صدا هستند و باعث می‌شوند صداهای تولید شده‌ توسط موتور دستگاه تا حد زیادی به بیرون انتقال پیدا نکند.


برچسب: ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، ماشین ظرفشویی مبله ال جی، جدیدترین ماشین ظرفشویی ال جی 2019، بهترین مدل ماشین ظرفشویی ال جی، کیفیت ماشین ظرفشویی ال جی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۴:۳۰ توسط:آدرینا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)