مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

بررسی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 (بخش دوم)

سیستم خشک کردن Hybrid Dry

این سیستم یکی از مناسب‌ترین راه‌حل‌ها برای خشک کردن ظروف است. در واقع در این سیستم خشک کردن، در آخرین دور آب‌کشی بر روی ظروف از آب داغ استفاده می‌شود که این آب داغ بر روی محفظه داخلی ماشین که سرد است به صورت قطراتی ظاهر می‌شود و به خروجی آب راه پیدا می‌کند. در همان زمان یک فن داخلی نیز در داخل دستگاه به کار افتاده و به انجام بهتر این پروسه کمک می‌کند. به این دلیل که در این سیستم خشک کردن نیازی به المنت حرارتی و گرما نیست، در نتیجه چنین ماشین‌هایی مصرف برق کمتری هم دارند.

مصرف انرژی

این ماشین ظرفشویی ال جی توانسته براساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد. در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد که باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

نتیجه‌گیری

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 مصرف انرژی بسیار خوب و مناسبی دارد. این ویژگی در کنار دیگر قابلیت‌های خوبی مانند گزینه‌ی شستشوی بهداشتی، موتور بدون تسمه با صدای کم، سنسور تشخیص میزان کثیفی، سیستم پیشرفته خشک کردن Hybrid Dry، سبدهای قابل تنظیم و ... کمک می‌کنند تا این دستگاه به یک ماشین ظرفشویی مناسب برای تمیز کردن ظروف بدل شود.


برچسب: ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، ظرفشویی مبله ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، کارایی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، ماشین ظرفشویی سفید ال جی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۰:۰۳ توسط:آدرینا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)