مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

نگاهی فنی به قابلیتهای کولرگازی اجنرال

تنظیمات مربوط به کولر گازی اجنرال

در کولرگازی اجنرال حالت‌هایی برای تنظیم فشار زیاد، تغییر حالت اتوماتیک، تنظیم پرتاب باد، حالت خنک کننده و سرعت فن را مشاهده خواهیم کرد. با انتخاب این حالت‌ها دیگر نیازی به تنظیم مجدد نخواهید داشت و در صورت خاموش بودن برق و تهویه هوا خاموش، این تنظیمات از بین نمی‌رود و بلافاصله پس از روشن شدن سیستم تهویه هوا اعمال می‌شود.

ظرفیت در کولر گازی اجنرال

در هنگام خرید دستگاه تهویه هوا علاوه بر کیفیت و ظاهر آن، بهتر است به ظرفیت آن توجه کنید. ظرفیت تهویه مطبوع را بر اساس فضای خانه یا محل کار خود، و همچنین تعداد افرادی که در آن محیط زندگی می‌کنند انتخاب کنید، به طوری که شما شاهد کاهش سرما یا گرما در محیط نیستید.

در سیستم تهویه مطبوع اجنرال، ما شاهد شاخص BTU هستیم، به این معنی که میزان گرمایی که در یک ساعت از فضای درون اتاق یا خانه حذف شده و جایش را به هوای سرد داده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر در مورد این شاخص صحبت کنیم می‌توانیم بگوییم که شما یک دستگاه تهویه مطبوع اجنرال با ظرفیت یک تن خریداری کرده‌اید. براساس شاخص BTU، این سیستم تهویه هوا حدود 12000 واحد گرما را از بین می‌برد و به همین ترتیب تمام ظرفیت‌ها از 12000 و بالاتر نام گذاری می‌شوند.

مصرف انرژی در کولر گازی اجنرال

شاخص‌های دیگر موجود در سیستم تهویه مطبوع اجنرال شامل شاخص بهینه مصرف انرژی یا EER است. داشتن چنین شاخصی باعث شده است که سیستم تهویه هوا در مصرف انرژی کمتری نسبت به سایر مدل‌ها و مارک‌ها داشته باشد و این ویژگی در کاهش هزینه‌های مصرفی خانواده‌ها بسیار مؤثر بوده است.

قابلیت اینورتر در کولر گازی اجنرال

معمولاً کولرگازی‌های اجنرال در دو مدل اینورتر و غیر اینورتر تولید و روانه بازار می‌شود. در دنیای امروز که کاهش مصرف انرژی به موضوعی مهم و حیاتی تبدیل شده است، وجود قابلیت اینورتر در سیستم‌های تهویه مطبوع نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وجود اینورتر در سیستم تهویه مطبوع اجنرال به این معنی است که وقتی دمای محیط به حد مطلوب برسد، سیستم تهویه هوا خاموش نمی‌شود و فقط در حالت سرعت کم به کار خود ادامه می‌دهد. این ویژگی هر دو دما را یکسان نگه می‌دارد و مانع از خاموش شدن دائم تهویه هوا می‌شود.

گاز استفاده شده در کولر گازی اجنرال

امروزه موضوع محیط زیست و حفاظت از محیط زیست بسیار مهم است. استفاده از گاز مبرد به جای سایر گازها در سیستم تهویه مطبوع اجنرال هم باعث افزایش کارآیی تهویه مطبوع شده و هم از ورود آلاینده‌ها به جو جلوگیری می‌کند. این گاز یک ترکیب گیاهی است و از نظر محیط زیست سازگار خواهد بود.

صدا در کولر گازی اجنرال

داشتن آرامش در هنگام خواب، حق همه خواهد بود. بنابراین، سعی شده است که کولر گازی اجنرال کمترین میزان تولید صدا را داشته باشد و در این زمینه موفق بوده است. معمولاً صدایی که در یک سیستم تهویه مطبوع اجنرال شنیده می‌شود حدود 55 دسی بل خواهد بود که این باعث شده تا این تهویه هوا به وسیله‌ای با کمترین میزان صدا تبدیل شود.

کمپرسور موجود در کولر گازی اجنرال

در کولر گازی اجنرال، سه نوع کمپرسور را خواهیم دید.

 پیستونی

اسکرول

روتاری

این کمپرسورها در شرایط مختلف آب و هوایی کاربردهای متفاوتی دارند. در سیستم تهویه مطبوع اجنرال نوع روتاری آن نصب شده است و برای شرایط محیطی در دمای بالاتر از 65 سانتیمتر مناسب است و برخلاف سایر تهویه هوا که در این دما به گرما پاسخ نمی‌دهند می‌تواند از راندمان بالایی برخوردار باشد.

(کولرگازی اجنرال، انتخابی درست برای شما) 

سایت هدف:

https://mlox.ir/نقد-و-بررسی-امکانات-کولرگازی-اجنرال/


برچسب: کولرگازی اجنرال، قیمت کولرگازی اجنرال، خرید کولرگازی اجنرال از بانه، بهترین فروشگاه کولرگازی اجنرال در بانه، انواع کولر اوجنرال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۲:۰۲ توسط:آدرینا موضوع: کولر گازی نظرات (0)