مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

نگاهی فنی به قابلیتهای کولرگازی اجنرال

کولرگازی اجنرال یکی از محصولاتی است که توسط شرکت اجنرال تولید شده است که با کلیه شرایط آب و هوایی سازگار است و برای کلیه نقاط کشور مناسب است. می‌توان گفت تهویه مطبوع اجنرال از کیفیت و قدرت بی نظیری برخوردار است. اجنرال یک شرکت ژاپنی است که تمام محصولات خود را با بالاترین دقت و کیفیت انجام می‌دهد و وارد بازار می‌شود. در اینجا در مورد ویژگی‌های مربوط به کولر گازی اجنرال صحبت خواهیم کرد و شما را با آن آشنا می‌کنیم.


برچسب: کولرگازی اجنرال، قیمت کولرگازی اجنرال، خرید کولرگازی اجنرال از بانه، بهترین فروشگاه کولرگازی اجنرال در بانه، انواع کولر اوجنرال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۲:۰۲ توسط:آدرینا موضوع: کولر گازی نظرات (0)

قیمت کولر گازی ال جی Nt247sk3

ال جی ایران - LG

و کولر گازی دیواری ال جی LG سرد و گرم مدل آرت کول اینورتر 18000 کد AV186MTQ02133518902-3 ☎ کولر ال جی نمایندگی گلدیران جشنواره فروش جدیدترین مدل و قیمت کولر گازی ال جی دوال اینورتر, تهویه صنعتی داکت اسپلیت ال جی ♻ LG۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - کولر گازی ال جی 24000 تایتان مدل S246TC از تکنولوژی اینورتر استفاده می کند 24 ماه ضمانت شامل نصب رایگان و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش کتبی و معتبر در سراسر ایران (+100,000 تومان) کمپرسور دستگاه‌های تهویه هوای معمولی به منظور تنظیم دما خاموش و روشن می‌شود که مصرف انرژی زیادی را به همراه خواهد داشت فروش کولرگازی۲۴ هزار مدل ۲۰۱۹ الجی اینورتر اسپلیت 24000 ال جی - قیمت اسپلیت 24000 ال جیال جی اینورتراسپلیت و کولرگازی دیواری اینورتر ال جی LG سرد و گرم مدل نکست و آن 24000 کد NV-246TQ مدت گارانتی: 18 ماه ضمانت پانل – 60 ماه کمپرسورگارانتی: شرکت گلدیران ال جی این کولر خود را با ظرفیت 24000 روانه ی بازار کرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۳:۳۸ توسط:آدرینا موضوع: کولر گازی نظرات (0)

قیمت کولر گازی گری 24000 بانه

قیمت کولر گازی گری 30000 دی ماتیک

درباره کولر گازی و اسپلیت گری استراتژی گری کولرهای گازی و اسپلیت های گری (GREE) که اصالتا دارای برند چینی می باشند با طراحی زیبا، ساختار قدرتمند، تنوع در مدل و ظرفیت های مختلف و البته شبکه خدمات پس از فروش و گارانتی مطلوب شرکت نیا، از پرفروش ترین برندهای کولر گازی در ایران می باشند. کولر گازی و اسپلیت گری آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی گری بدانید شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می نماید. کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد، همچنین کمپرسورهای پیستونی در کولرهای گازی پنجره ای تولید شرکت گری به کار می رود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۴:۱۸ توسط:آدرینا موضوع: کولر گازی نظرات (0)