مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

بررسی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 (بخش اول)

طراحی و ساخت

این ماشین ظرفشویی به شکل یک ماشین ظرفشویی مبله طراحی شده است. این نوع ماشین‌های ظرفشویی به نسبت مدل‌های رومیزی به فضای بیشتری نیاز دارند و به طبع از ظرفیت بالاتری هم برخوردارند. بیشتر این ماشین‌ها دارای اندازه‌ی استانداردی هستند و کابینت‌ سازها نیز با در نظر گرفتن همین موضوع فضای خالی مشخصی را در بین کابینت‌ها قرار می‌دهند. البته بازهم بهتر است تا برای داشتن اطمینان بیشتر از قرارگیری صحیح دستگاه در داخل فضای خالی کابینت، ابعاد آن را به خوبی بررسی کرد.

سبد‌های قابل تنظیم Smart Rack

سبدهای داخلی این محصول به صورت قابل تنظیم تولید شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا بر حسب نیاز و نوع ظروفی که قصد شستن دارید، بتوانید آن را به خوبی تنظیم کنید. با استفاده از این سبدها می‌توان در این ماشین ظرفشویی نسبت به شستشوی قابلمه‌های 30 سانتی‌متری نیز اقدام کرد.

کم‌‌ صدا و آرام

این ماشین ظرفشویی در زمان کار کردن، صدایی در حدود 45 دسی‌بل تولید می‌کند که باعث می‌شود در رده ماشین‌های ظرفشویی کم‌صدا قرار بگیرد. در واقع موتور بدون تسمه این دستگاه به همراه المان‌های کاهش صدا که در آن کار شده، باعث می‌شود تا این محصول صدایی کم داشته باشد و صدای آن در زمان صرف غذا مزاحمتی ایجاد نکند.

سنسور تشخیص میزان کثیفی Soil Sensor

برای افزایش بهینه‌ بودن این دستگاه، ال‌جی از سنسور تشخیص میزان کثیفی Soil Sensor استفاده کرده است. با استفاده از این سنسور دستگاه می‌‎تواند میزان کثیفی ظروف را تعیین کند. سپس براساس این میزان، دستگاه به صورت خودکار زمان مورد نیاز برای شست‌وشو، دما و تعداد دفعات آب‌کشی را تعیین می‌کند که در نتیجه مصرف بهینه و مناسب انرژی و آب را در پی دارد.


برچسب: ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، ظرفشویی مبله ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، کارایی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، ماشین ظرفشویی سفید ال جی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۳:۴۴ توسط:آدرینا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)