مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه .

مرجع تخصصی لوازم آشپزخانه

تلویزیون ال جی Nano90 نانو 90 مدل 2020 » قیمت 55nano90 ویژه!

 

صدا در تلویزیون ال جی 55NANO90 معادل  40 وات قدرت دارد و این به راحتی می تواند پاسخگوی انتظارات شما باشد؛ همچنین تلویزیون نامبرده ال جی یک تلویزیون هوشمند با جدیدترین امکانات مانند هوش مصنوعی ThinQ AI و سیستم عامل وب او اس می باشد. این تلویزیون را شما می توانید به عنوان یک تلویزیون گیمینگ مورد استفاده قرار دهید و از اجرای بازی های هیجان انگیز در ان لذت ببرید.

تلویزیون نانوسل جدید ال جی مناسب افرادی است که می خواهند در یک نمای زیبا در اتاق نشمین خودشان داشته باشند و یک تصویر فوق العاده با کیفیت را برای محتوا و فیلم های مورد علاقه شان تجربه کنید. برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان از فروشگاه برگ و باد می توانید با شماره های مربوطه تماس حاصل نمایید. تلویزیون ال جی NANO90 یکی از انواع تلویزیون های نانوسل ال جی بوده که در سال 2020 از آن رونمایی شده است. این محصول با حمایت از تکنولوژی های جدید و پیشرفته توانسته کارکرد مطلوب و حرفه ای خود را به همه ثابت کند.

سیستم عامل تلویزیون ال جی NANO90

این تلویزیون اینترنت اشیا یا loT نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید لوازم خانگی خود را از طریق آن کنترل نمایید. تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO90 از طراحی جدیدی در بخش منو برخوردار است. همچنین به شما اجازه میدهد از فروشگاه LG برنامه های مورد علاقه خود را دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. ال جی این تلویزیون را به ویژگی Sports Alert مجهز نموده و شما می توانید گزارش شروع و پایان مسابقات ورزشی را نیز مشاهده کنید.

تصویری استثنایی و مهیج در تلویزیون 55nano90 سری 2021

از مهم ترین ویژگی های یک تلویزیون با کیفیت می توان به صفحه نمایش ان اشاره کرد. با داشتن کیفیت تصویری بالا تصاویر را با وضوح بالاتر و طبیعی تر تماشا کنید. کیفیت تصویر این تلویزیون نانوسل4K است که دیدن فیلم ها و بازی های مورد علاقه را بهتر و زیبا تر از تلویزیون های دیگر به نمایش می گزارد. همچنین به دلیل ارتقای تصویر خیلی پیشرفته‌ی اینLED می توان محتوا را با رزولوشن پایین SD و HD رو در نمایشگر 4K بسیار تمیز و باکیفیت مشاهده و تماشا کرد.

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل NANO90 و مشخصات آن

با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. آوینتو به عنوان استارتاپ برتر استان و غرب کشور در زمینه تجارت الکترونیک با حضور استاندار کردستان، استاندار خراسان شمالی و رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان برگزیده؛ معرفی و تقدیر شد. جهت آسوده خاطر شدن شما مشتریان ارجمند اعتماد شما را به مطالعه این لینک جلب می کنیم تا با اطمینان خرید کنید ؛ تدوست داریم با آسودگی خیال خرید کنید . می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است اگر برای محیط کوچک این تلویزیون را انتخاب کرده اید می توان توسط براکت آن را به دیوار وصل کنید . کلیه محصولات این فروشگاه اصلی بوده و با ضمانت اصالت در اختیار مشتری قرار می گیرد. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت نیاز مشاوره هم داده می شود. تولید محتوا مطابق با منابع دسته اول و واقعی می باشد، بنابراین وبلاگ می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خبر خوب برای گیمرها، نرخ پاسخگویی عالی، تأخیر در ورودی پایین و یک پنل 120 هرتزی در تلویزیون ال جی NANO90 است. در کنار این موارد، پشتیبانی از قابلیت VRR می تواند در کاهش لرزش صفحه تأثیرگذار باشد. ال جی به لطف استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG NanoCell 4K Smart TV 55Nano90 سرگرمی های بی نظیری را برای مصرف کننده ایجاد نموده است. این سیستم عامل امکان استفاده از مرورگرها و گشت در دنیای اینترنت را میسر ساخته است. همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن های متفاوتی همانند یوتیوب، Netflex و ... نیز میسر است و کاربر با استفاده از این برنامه ها به دنیایی از ویدئو و انیمیشن های روز دنیا رو به رو خواهد شد.

نمایش و پخش محتوا در Nano90

به این ترتیب در بازی های اکشن و سریعی که زمان و عکس العمل به موقع حرف اول را می زند، عملکرد بهتری خواهید داشت. به این ترتیب شما می توانید محتوای 4K را با کیفیت و سرعت بالا روی تلویزیون پخش کنید و همه چیز صاف، روان و هماهنگ نمایش داده شود. تلویزیون 2021 ال جی NANO90 تجربه شیرینی از بازی کردن با کنسول های بازی نسل 9 را برای شما به ارمغان می آورد.

از قابلیتهای دیگر این تلویزیون ویژگی HDR Gaming Interest Group یا به اختصار HGiG است. این ویژگی همانند قابلیت Filmmaker بوده و برای پخش بازیهای HDR با کیفیت اصلی و جزییات دقیق کاربرد دارد. این ویژگی استانداردی را تعریف می کند و دستگاههایی که از آن استاندارد پشتیبانی می کنند قادر خواهند بود همه چیز را دقیقا از زاویه دید سازنده آن محتوا نظاره گر باشند. در این صورت از مشاهده آن محتوا بر روی دستگاههای مختلف هم تجربه یکسانی به دست می آید.

صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 50 هرتز برخوردار است اما توانایی نمایش محتوای 60 هرتز را نیز دارد. تلویزیون نانوسل 55 اینچ ال جی مدل NANO90 از سیستم عامل هوشمند و انحصاری شرکت ال جی به نام WebOS استفاده می کند که همین امر امکان دسترسی بی حد و مرز کاربران به فضای جهانی اینترنت و استفاده از سرویس هایی نظیر Google را فراهم می کند. NANO90 ال جی همچنین از سیستم صوتی پرقدرت و کیفیت تصویر 4K بهره می گیرد و قابلیت اتصال به WiFi و Bluetooth نیز از جمله مزیت های آن به شمار می رود. این تلویزیون اسمارت تصاویری با کیفیت خیره کننده و چشم نواز به دلیل بهره مندی از کیفیت تصویر 4K در معرض دید کاربران می‌گذارد.


برچسب: تلویزیون ال جی نانو ۹۵، تلویزیون ال جی nano90 2021، تلویزیون ال جی نانو 86 دیجی کالا، تلویزیون ال جی نانو 80، تلویزیون ال جی 50 nano86، تلویزیون ال جی مدل 2021، تلویزیون ال جی نانو 86، تلویزیون ال جی 65 nano90، تلویزیون هتلی ال جی، تلویزیون 120 هرتز،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۱۱ توسط:آدرینا موضوع: تلویزیون نظرات (0)